Klantenservice

Heb je een vraag over onze producten?

Vragen en antwoorden over onze producten vind je terug in de rubriek "Vaakgestelde vragen".

Heb je een specifieke vraag over een bepaald product? Gebruik dan de link op de productpagina en vul het contactformulier in.


Levering

Leveringen gebeuren standaard met de Belgische post of BPOST.  Breekbare en/of dure goederen kunnen door de operator ook met andere transporteurs zoals DHL of UPS verscheept worden.

Het pakket wordt maximum 2 werkdagen na betaling geleverd in Belgie. Je kiest zelf waar het pakket geleverd mag worden. Via een eenvoudige track&trace applicatie kan je je pakket van bestelling tot levering volgen.

Levering na 3 à 4 werkdagen in de buurlanden, na 4 à 6 werkdagen in de meeste landen van de EU en na ongeveer 10 werkdagen in de rest van de wereld.

 

Afhaling

Afhalen kan op afspraak aan het magazijn van MASU Works. Gelieve hiervoor ook het contactformulier in te vullen.

Ruilen en retourneren

Alle producten kunnen binnen de 14 kalenderdagen kosteloos geretourneerd worden met retourlabel, mits deze ongeschonden en ongebruikt zijn en tevens in de originele verpakking zitten met de factuur/bevestiginsmail.

Online betalen

In onze winkels kun je betalen met alle courante betaalwijzen: Visa, MasterCard, Bancontact en Paypal.

Voor jouw veiligheid maken we gebruik van een externe betalingspartner waardoor wij nooit in contact komen met jouw kaartgegevens.

Veiligheid en privacy

Contact en hulp